Pre-service primary teachers' scientific knowledge and attitudes towards science learning and their influence on the understanding of the nature of science

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001021739/Details
Matična publikacija: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)
18 (2016), 3 ; str. 779-815
Glavni autori: Verdugo-Perona, José Javier (Author), Solaz i Portolés, Joan Josep, Sanjosé-López, Vicent
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01670naa a2200337 i 4500
001 NSK01001021739
003 HR-ZaNSK
005 20190225162816.0
007 ta
008 190225s2016 ci | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001021739 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 1 |a eng  |a hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 378  |2 2011 
080 1 |a 001  |2 2011 
100 1 |a Verdugo-Perona, José Javier  |4 aut 
245 1 0 |a Pre-service primary teachers' scientific knowledge and attitudes towards science learning and their influence on the understanding of the nature of science =  |b Znanje budućih nastavnika o znanosti, njihovi stavovi o učenju o znanosti i njihov utjecaj na razumijevanje prirode znanosti /  |c Jose Javier Verdugo-Perona, Joan-Josep Solaz-Portolés, Vicent Sanjosé-López. 
246 3 1 |a Znanje budućih nastavnika o znanosti, njihovi stavovi o učenju o znanosti i njihov utjecaj na razumijevanje prirode znanosti 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: str. 793-797 
505 8 |a Sadrži i: Appendix 1 ; Appendix 2 ; Appendix 3 ; Appendix 4: str. 798-799 
546 |a Tekst na hrv. jeziku: str. 800-815 
653 0 |a Budući nastavnici  |a Osnovnoškolski nastavnici  |a Praktična znanost  |a Proučavanje znanosti  |a Razumijevanje znanosti 
700 1 |a Solaz i Portolés, Joan Josep  |4 aut 
700 1 |a Sanjosé-López, Vicent  |4 aut 
773 0 |t Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Tisak)  |x 1848-5189  |g 18 (2016), 3 ; str. 779-815  |w nsk.(HR-ZaNSK)000797834 
981 |b B06/16 
998 |b sapo1902 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/167969  |y Elektronička verzija članka