Koncept i mjerenje unutarnje kvalitete usluga u hotelijerstvu

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001026556/Details
Ostali autori: Gjurašić, Matina (Dissertant), Horvat, Jasna, ekonomistkinja (Thesis advisor), Lončarić, Dina
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Opatija, 2019.
Predmet:
Online pristup: Koncept i mjerenje unutarnje kvalitete usluga u hotelijerstvu
LEADER 01512nam a2200337 i 4500
001 NSK01001026556
003 HR-ZaNSK
005 20190726162310.0
006 m q d
007 ta
008 190408s2019 ci d m 000 0dhrv
035 |a (HR-ZaNSK)001026556 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 1 |a 640.4:658.56  |2 2011 
080 1 |a (043)  |2 2011 
100 1 |a Gjurašić, Matina  |4 dis 
245 1 0 |a Koncept i mjerenje unutarnje kvalitete usluga u hotelijerstvu :  |b doktorski rad = Internal service quality in hotel industry - conceptualization and measurement : doctoral thesis /  |c Matina Gjurašić ; mentor Jasna Horvat, komentor Dina Lončarić. 
246 3 1 |a Internal service quality in hotel industry - conceptualization and measurement 
260 |a Opatija,  |c 2019. 
300 |a XIII, 224 lista :  |b graf. prikazi u bojama ;  |c 30 cm +  |e 1 optički disk (CD-R) 
502 |a Doktorska disertacija--Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2019. 
504 |a Bibliografija: listovi 162-194, 223-224. 
504 |a Summary. 
650 7 |a Hotelijerstvo  |x Kvaliteta usluga  |v Disertacije  |2 nskps 
700 1 |a Horvat, Jasna,  |c ekonomistkinja  |4 ths 
700 1 |a Lončarić, Dina  |4 ths 
710 2 |a Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu (Opatija)  |4 dgg 
998 |m vsio1904  |c zvdo1907 
856 4 1 |u https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:895858  |y Koncept i mjerenje unutarnje kvalitete usluga u hotelijerstvu