The digital advertising gap and the online news industry in Croatia

Internet advertising brought about many changes in communication production, distribution, and consumption. By using critical political economy of communication as the mainstay of our approach, we provide supporting evidence of the ambiguous influence of data-driven advertising dynamic on the news i...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001046169
Matična publikacija: Medijske studije (Online)
9 (2018), 18 ; str. 62-80
Glavni autori: Bilić, Paško (Author), Primorac, Jaka
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.20901/ms.9.18.4
Hrčak
Medijske studije

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.20901/ms.9.18.4
Hrčak
Medijske studije