Gimnazija ili četverogodišnja strukovna škola?
Integrativni teorijski modeli, poput socijalno-kognitivne teorije obrazovnih i karijernih izbora, prepoznaju brojnost i složenost odrednica učeničke odluke o odabiru vrste srednjoškolskog obrazovanja. No, malobrojna su istraživanja u kojima se istodobno provjeravao doprinos većeg broja odrednica te...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001104501 |
---|---|
Matična publikacija: |
Revija za sociologiju (Online) 50 (2020), 2 ; str. 139-159 |
Glavni autori: | Šabić, Josip (Author), Matić Bojić, Jelena, Marušić, Iris |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.5613/rzs.50.2.1 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.5613/rzs.50.2.1Hrčak