|
|
|
|
LEADER |
02609na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid4954
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Berger, Valentin
|
245 |
1 |
0 |
|a Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri :
|b diplomski rad /
|c Valentin Berger ; [mentor Domagoj Jakobović].
|
246 |
1 |
|
|a Implementation of Semi-Procedural Animation for Character Locomotion
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b V. Berger,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 63 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2017-06-29, datum završetka: 2017-07-03
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Računalna animacija danas je neizostavni dio svake računalne igre. Većina današnjih igara koristi samo osnovne tehnike animiranja likova, zasnovanih na ključnim trenutcima pokreta. Ovaj rad ide korak dalje i te uz osnovne tehnike animiranja opisuje i neke proceduralne tehnike poput dinamičkog prilagođavanja nogu podlozi. Tako sustav omogućava zadržavanje stilističke prirodnosti koje pružaju predefinirane animacije, a iskorištava robusnost proceduralnog računanja. Sustav za animiranje kretnje likova je ostvaren unutar veće postojećeg sustava za izradu računalnih igara SeriousEngine te nadograđuje sustav koji je zasnovan na animacijama preko ključnih poza.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Today computer animation is one of the most important aspects of every video game. Most of today’s video games uses only basic techniques of animating characters, like key-framed animations. This work goes one step forward and combines key-framed animations with some procedural animition techniques like dynamically adjustment of character’s legs to the ground. Because of that system keeps stylistic naturalness of key-framed animations and uses robustness of procedural computing. Animation system is implemented as part of already existing game engine SeriousEngine and upgrades system that is based on key-framed animations.
|
653 |
|
1 |
|a računalna animacija
|a proceduralna animacija
|a video igre
|a animacije zasnovane na ključnim pozama
|a inverzna kinematika
|a polu-proceduralna animacija kretnje likova
|a C++
|a SeriousEngine
|
653 |
|
1 |
|a computer animation
|a procedural animation
|a video games
|a key-framed animations
|a inverse kinematics
|a semi-procedural character locomotion
|a C++
|a SeriousEngine
|
700 |
1 |
|
|a Jakobović, Domagoj
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 48166
|d 48166
|