Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri
Sažetak na hrvatskom: Računalna animacija danas je neizostavni dio svake računalne igre. Većina današnjih igara koristi samo osnovne tehnike animiranja likova, zasnovanih na ključnim trenutcima pokreta. Ovaj rad ide korak dalje i te uz osnovne tehnike animiranja opisuje i neke proceduralne tehnike p...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48166/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Berger, Valentin (-) |
Ostali autori: | Jakobović, Domagoj (Thesis advisor) |
Vrsta građe: | Drugo |
Impresum: |
Zagreb,
V. Berger,
2017.
|
Predmet: |
APA stil citiranja
Berger, V., & Jakobović, D. (2017). Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri: Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri : diplomski rad. Zagreb: V. Berger.
Chicago stil citiranjaBerger, Valentin, and Domagoj Jakobović. Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri: Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri : diplomski rad. Zagreb: V. Berger, 2017.
MLA stil citiranjaBerger, Valentin, and Domagoj Jakobović. Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri: Implementacija poluproceduralne animacije kretnje likova u 3D računalnoj igri : diplomski rad. Zagreb: V. Berger, 2017.