Simulacija urbane okoline za testiranje algoritama percepcije autonomnih vozila
Sažetak na hrvatskom: Simulacija urbane okoline zajedno s agentima koji se po njoj kreću izrađena je kao imaginarni grad pomoću okruženja za razvoj računalnih igara, Unity. Skripte za pokretne agente implementirane su programskim jezikom C#. Testiranje algoritama percepcije simulira agent kojem su u...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50984 |
|---|---|
| Glavni autor: | Kostelac, Luka (-) |
| Ostali autori: | Marković, Ivan (Thesis advisor) |
| Vrsta građe: | Drugo |
| Impresum: |
Zagreb,
L. Kostelac,
2019.
|
| Predmet: |
game engine
> programski jezik
> scena
> transformacija
> lokalni prostor
> globalni prostor
> vektor
> kamera
> agent
> senzori
game engine
> programming language
> scene
> transform
> local world
> global world
> vector
> camera
> agent
> sensors
|
Središnja knjižnica - Spremište
| Signatura: |
ZR-2652 |
|---|---|
| Primjerak SRE_42890 |
Nije za posudbu (samo u čitaonici) |