Simulacija urbane okoline za testiranje algoritama percepcije autonomnih vozila
Sažetak na hrvatskom: Simulacija urbane okoline zajedno s agentima koji se po njoj kreću izrađena je kao imaginarni grad pomoću okruženja za razvoj računalnih igara, Unity. Skripte za pokretne agente implementirane su programskim jezikom C#. Testiranje algoritama percepcije simulira agent kojem su u...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50984/Details |
---|---|
Glavni autor: | Kostelac, Luka (-) |
Ostali autori: | Marković, Ivan (Thesis advisor) |
Vrsta građe: | Drugo |
Impresum: |
Zagreb,
L. Kostelac,
2019.
|
Predmet: |
game engine
> programski jezik
> scena
> transformacija
> lokalni prostor
> globalni prostor
> vektor
> kamera
> agent
> senzori
game engine
> programming language
> scene
> transform
> local world
> global world
> vector
> camera
> agent
> sensors
|
LEADER | 02194na a2200229 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | HR-ZaFER | ||
008 | 160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d | ||
035 | |a (HR-ZaFER)ferid6906 | ||
040 | |a HR-ZaFER |b hrv |c HR-ZaFER |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Kostelac, Luka |9 40260 | |
245 | 1 | 0 | |a Simulacija urbane okoline za testiranje algoritama percepcije autonomnih vozila : |b završni rad / |c Luka Kostelac ; [mentor Ivan Marković]. |
246 | 1 | |a Urban environment simulation for testing autonomous vehicle perception algorithms |i Naslov na engleskom: | |
260 | |a Zagreb, |b L. Kostelac, |c 2019. | ||
300 | |a 46 str. ; |c 30 cm + |e CD-ROM | ||
502 | |b preddiplomski studij |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu |g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 39, datum predaje: 2018-06-15, datum završetka: 2019-09-17 | ||
520 | 3 | |a Sažetak na hrvatskom: Simulacija urbane okoline zajedno s agentima koji se po njoj kreću izrađena je kao imaginarni grad pomoću okruženja za razvoj računalnih igara, Unity. Skripte za pokretne agente implementirane su programskim jezikom C#. Testiranje algoritama percepcije simulira agent kojem su ugrađene dvije kamere i kreće se kroz grad kao i ostali agenti. Pogled između tih dviju kamera može se proizvoljno mijenjati. Pokretanje simulacije predviđeno je na osobnom računalu. | |
520 | 3 | |a Sažetak na engleskom: Urban environment simulation, together with agents moving through it, is implemented like imaginary city using game engine Unity. Scripts for agent movement are implemented with programming language C#. Testing of perception algorithms is simulated by agent with two build-in camera components. The agent is moving through scene in the same way like other agents. View between these two cameras can be changed arbitrarily. It is recommended to run this simulation on personal computer. | |
653 | 1 | |a game engine |a programski jezik |a scena |a transformacija |a lokalni prostor |a globalni prostor |a vektor |a kamera |a agent |a senzori | |
653 | 1 | |a game engine |a programming language |a scene |a transform |a local world |a global world |a vector |a camera |a agent |a sensors | |
700 | 1 | |a Marković, Ivan |4 ths |9 34082 | |
942 | |c Z | ||
999 | |c 50984 |d 50984 |