Osnovni tokovi školske interpretacije romana u Jugoslaviji od 1945. do 1979, I. dio
U prvome je dijelu rada osobito predstavljena komparativna raščlamba glavnih značajki školskoga pristupa romanu (1945-1961). Pozitivističko-sociološki i eksplikacijski smjerovi hrvatske teorije nastave romana isticani su kao uzor u svim jugoslavenskim republikama.
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309144/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja 4 (1984.), str. 357-367 |
Glavni autor: | Pandžić, Vlado (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
LEADER | 01206naa a2200241uu 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 131105s1984 xx hrv|d | ||
022 | |a 0044-4855 | ||
035 | |a (CROSBI)522454 | ||
040 | |a HR-ZaFF |b hrv |c HR-ZaFF |e ppiak | ||
100 | 1 | |a Pandžić, Vlado | |
245 | 1 | 0 | |a Osnovni tokovi školske interpretacije romana u Jugoslaviji od 1945. do 1979, I. dio / |c Pandžić, Vlado. |
246 | 3 | |i Naslov na engleskom: |a The main streams of the school interpretation of the novel in Yugoslavia since 1945 to 1979, Part I | |
300 | |a 357-367 |f str. | ||
363 | |a 4 |i 1984. | ||
520 | |a U prvome je dijelu rada osobito predstavljena komparativna raščlamba glavnih značajki školskoga pristupa romanu (1945-1961). Pozitivističko-sociološki i eksplikacijski smjerovi hrvatske teorije nastave romana isticani su kao uzor u svim jugoslavenskim republikama. | ||
546 | |a HRV | ||
690 | |a 5.07 | ||
690 | |a 6.08 | ||
693 | |a Roman, školska interpretacija. |l hrv |2 crosbi | ||
693 | |a Novel, school interpretation. |l eng |2 crosbi | ||
773 | 0 | |t Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja |x 0044-4855 |g 4 (1984.), str. 357-367 | |
942 | |c CLA |t 1.01 |u 1 |z Znanstveni - pregledni rad | ||
999 | |c 309144 |d 309142 |