Osnovni tokovi školske interpretacije romana u Jugoslaviji od 1945. do 1979, I. dio

U prvome je dijelu rada osobito predstavljena komparativna raščlamba glavnih značajki školskoga pristupa romanu (1945-1961). Pozitivističko-sociološki i eksplikacijski smjerovi hrvatske teorije nastave romana isticani su kao uzor u svim jugoslavenskim republikama.

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:309144/Details
Matična publikacija: Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja
4 (1984.), str. 357-367
Glavni autor: Pandžić, Vlado (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 01206naa a2200241uu 4500
008 131105s1984 xx hrv|d
022 |a 0044-4855 
035 |a (CROSBI)522454 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Pandžić, Vlado 
245 1 0 |a Osnovni tokovi školske interpretacije romana u Jugoslaviji od 1945. do 1979, I. dio /  |c Pandžić, Vlado. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a The main streams of the school interpretation of the novel in Yugoslavia since 1945 to 1979, Part I 
300 |a 357-367  |f str. 
363 |a 4  |i 1984. 
520 |a U prvome je dijelu rada osobito predstavljena komparativna raščlamba glavnih značajki školskoga pristupa romanu (1945-1961). Pozitivističko-sociološki i eksplikacijski smjerovi hrvatske teorije nastave romana isticani su kao uzor u svim jugoslavenskim republikama. 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
690 |a 6.08 
693 |a Roman, školska interpretacija.  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a Novel, school interpretation.  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja  |x 0044-4855  |g 4 (1984.), str. 357-367 
942 |c CLA  |t 1.01  |u 1  |z Znanstveni - pregledni rad 
999 |c 309144  |d 309142