Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000861891/Similar
Glavni autor: Severović, Kornelija (-)
Ostali autori: Strahonja, Vjeran (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Varaždin, 2013.
Predmet:
Online pristup: Digitalna verzija disertacije

APA stil citiranja

Severović, K., & Strahonja, V. (2013). Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga: Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga : doktorski rad = Customer relationship management as a source of information for design and improvement of services : doctoral thesis. Varaždin.

Chicago stil citiranja

Severović, Kornelija, and Vjeran Strahonja. Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga: Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga : doktorski rad = Customer relationship management as a source of information for design and improvement of services : doctoral thesis. Varaždin, 2013.

MLA stil citiranja

Severović, Kornelija, and Vjeran Strahonja. Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga: Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga : doktorski rad = Customer relationship management as a source of information for design and improvement of services : doctoral thesis. Varaždin, 2013.