Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000861891/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Severović, Kornelija (-) |
Ostali autori: | Strahonja, Vjeran (Thesis advisor) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Varaždin,
2013.
|
Predmet: | |
Online pristup: |
Digitalna verzija disertacije |
APA stil citiranja
Severović, K., & Strahonja, V. (2013). Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga: Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga : doktorski rad = Customer relationship management as a source of information for design and improvement of services : doctoral thesis. Varaždin.
Chicago stil citiranjaSeverović, Kornelija, and Vjeran Strahonja. Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga: Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga : doktorski rad = Customer relationship management as a source of information for design and improvement of services : doctoral thesis. Varaždin, 2013.
MLA stil citiranjaSeverović, Kornelija, and Vjeran Strahonja. Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga: Upravljanje odnosima s klijentima kao izvor informacija za oblikovanje i poboljšanje usluga : doktorski rad = Customer relationship management as a source of information for design and improvement of services : doctoral thesis. Varaždin, 2013.