Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001103671/Details
Matična publikacija: Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu
16 (2018), 1 ; str. 1-19
Glavni autori: Renić, Mijo (Author), Mandić, Miroslav, ekonomist
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01567naa a2200313 i 4500
001 NSK01001103671
003 HR-ZaNSK
005 20210609125548.0
007 ta
008 210609s2018 ci d | |1|| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)001103671 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 33  |2 2011 
080 1 |a 658  |2 2011 
100 1 |a Renić, Mijo  |4 aut 
245 1 0 |a Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima /  |c Mijo Renić, Miroslav Mandić. 
300 |b Graf. prikazi. 
500 |a 7. interkatedarski skup Katedri za organizaciju, menadžment i poduzetništvo na visokoškolskim institucijama u jugoistočnoj Europi i Znanstvena konferencija Management education and research in the upcoming epoch : Rethinking discipline and reconceptualization modes of creating knowledge, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, 22.-23. 9. 2017. 
504 |a Bibliografija i elektronički izvori: 53 jed. 
504 |a Summary. 
653 0 |a Klijenti poduzeća  |a Lojalnost klijenata  |a Upravljanje odnosima s klijentima  |a Percepcija pravednosti  |a Percepcija lojalnosti 
700 1 |a Mandić, Miroslav,  |c ekonomist  |4 aut 
773 0 |t Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu  |x 1333-8900  |g 16 (2018), 1 ; str. 1-19  |w nsk.(HR-ZaNSK)000466359 
981 |b B13/18 
998 |b sapo2106 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/202196  |y Elektronička verzija članka