Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001103671/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu 16 (2018), 1 ; str. 1-19 |
Glavni autori: | Renić, Mijo (Author), Mandić, Miroslav, ekonomist |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Elektronička verzija članka |
APA stil citiranja
Renić, M. (2018). Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima: Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, p. 6.
Chicago stil citiranjaRenić, Mijo. "Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima: Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima." 2018: 6.
MLA stil citiranjaRenić, Mijo. "Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima: Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima." 2018: 6.