Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001103671/Similar
Matična publikacija: Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu
16 (2018), 1 ; str. 1-19
Glavni autori: Renić, Mijo (Author), Mandić, Miroslav, ekonomist
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka

APA stil citiranja

Renić, M. (2018). Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima: Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, p. 6.

Chicago stil citiranja

Renić, Mijo. "Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima: Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima." 2018: 6.

MLA stil citiranja

Renić, Mijo. "Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima: Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima." 2018: 6.