|
|
|
|
LEADER |
02591na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2019 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid7304
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Pisac, Ivana
|9 40480
|
245 |
1 |
0 |
|a Vizualizacija i teleoperacija mobilnoga robota pomoću naočala za proširenu stvarnost Microsoft HoloLens :
|b završni rad /
|c Ivana Pisac ; [mentor Ivan Petrović].
|
246 |
1 |
|
|a Visualization and teleoperation of a mobile robot using Microsoft HoloLens augmented reality glasses
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b I. Pisac,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 24 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Automatika, šifra smjera: 33, datum predaje: 2019-06-14, datum završetka: 2019-09-12
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Razvoj virtualnih teleoperativnih okruženja za autonomne robotske sustave zahtijeva spajanje dviju vrlo različitih tehnologija. Robotski operacijski sustav koristi arhitekturu
temeljenu na prosljeđivanju poruka koje je potrebno usmjeriti prema uređaju koji simulira virtualnu stvarnost. U ovom radu opisan je jedan od načina stvaranja veze između dvije naizgled nepovezane okoline. Protokol WebSocket omogućava stvaranje mehanizma kojim se ROS poruke prosljeđuju do odredišnog objekta u razvojnom okruženju Unity, a sve s ciljem stvaranja aplikacije koja će zaživjeti u virtualnoj stvarnosti. Korištenje navedenog protokola također omogućava ostvarivanje komunikacije između dva zasebna uređaja koji moraju biti spojeni pouzdanom mrežnom vezom.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Developing virtual reality-based teleoperational surroundings for autonomous systems involves bridging two very different software technologies. ROS uses software architecture based on transmitting messages that need to be passed to the device that simulates virtual reality. This paper describes one such networking method that connects two seemingly disparate interfaces. The WebSocket protocol enables a mechanism in which ROS messages are being transmitted all the way to game objects in Unity game engine so that the user can develop virtual holographic applications. Utilizing said protocol also enables linking two separate devices by coupling them with shared network connection.
|
653 |
|
1 |
|a ROS, Unity, Microsoft HoloLens, vizualizacija, teleoperacija, ROS#
|
653 |
|
1 |
|a ROS, Unity, Microsoft HoloLens, visualization, teleoperation, ROS#
|
700 |
1 |
|
|a Petrović, Ivan
|4 ths
|9 5634
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 51203
|d 51203
|