The role of customer trust, service quality and value dimensions in determining satisfaction and loyalty

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001094474/Details
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
30 (2018), 2 ; str. 177-194
Glavni autori: Aslam, Wajeeha (Author), Arif, Imtiaz, Farhat, Kashif, Khursheed, Mariun
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Elektronička verzija članka
LEADER 01678naa a2200337 i 4500
001 NSK01001094474
003 HR-ZaNSK
005 20210419105912.0
007 ta
008 210319s2018 ci ad | |0|| ||eng
035 |a (HR-ZaNSK)001094474 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 654  |2 2011 
080 1 |a 366  |2 2011 
100 1 |a Aslam, Wajeeha  |4 aut 
245 1 4 |a The role of customer trust, service quality and value dimensions in determining satisfaction and loyalty :  |b an empirical study of mobile telecommunication industry in Pakistan = Uloga potrošačeva povjerenja, kvalitete usluge i dimenzija vrijednosti pri određivanju zadovoljstva i lojalnosti : empirijsko istraživanje mobilne telekomunikacijske industrije u Pakistanu /  |c Wajeeha Aslam, Imtiaz Arif, Kashif Farhat, Marium Khursheed. 
246 3 1 |a Uloga potrošačeva povjerenja, kvalitete usluge i dimenzija vrijednosti pri određivanju zadovoljstva i lojalnosti :  |b empirijsko istraživanje mobilne telekomunikacijske industrije u Pakistanu 
300 |b Ilustr., graf. prikazi. 
504 |a Bibliografija: 88 jed. 
504 |a Sažetak. 
653 0 |a Telekomunikacije  |a Mobilna industrija  |a Zadovoljstvo potrošača  |a Lojalnost potrošača  |a Kvaliteta usluge  |a Percipirana vrijednost 
700 1 |a Arif, Imtiaz  |4 aut 
700 1 |a Farhat, Kashif  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
700 1 |a Khursheed, Mariun  |4 aut  |9 HR-ZaNSK 
773 0 |t Tržište (Zagreb)  |x 0353-4790  |g 30 (2018), 2 ; str. 177-194  |w nsk.(HR-ZaNSK)000013800 
981 |b B09/18 
998 |b migo2103 
856 4 1 |u https://hrcak.srce.hr/213115  |y Elektronička verzija članka