|
|
|
|
LEADER |
01917nam a2200409 i 4500 |
001 |
NSK01001123430 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20220218210805.0 |
006 |
m q d |
007 |
ta |
008 |
220110s2021 ci d m 000 0deng |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)001123430
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b hrv
|
042 |
|
|
|a croatica
|
080 |
1 |
|
|a 378.018.4
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a 378.091.3:811.111
|2 2011
|
080 |
1 |
|
|a (043)
|2 2011
|
100 |
1 |
|
|a Grabar, Ivana,
|c anglistica
|4 dis
|
245 |
1 |
4 |
|a The role of blended learning in vocabulary acquisition and student autonomy development in an ESP context :
|b doctoral thesis = Uloga hibridnoga učenja u usvajanju vokabulara i razvoju samostalnosti u učenju engleskoga kao stranoga jezika struke : doktorski rad /
|c Ivana Grabar ; supervisors, mentorice Regine Hampel, Marta Medved Krajnović.
|
246 |
3 |
1 |
|a Uloga hibridnoga učenja u usvajanju vokabulara i razvoju samostalnosti u učenju engleskoga kao stranoga jezika struke
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|c 2021.
|
300 |
|
|
|a 231 str. :
|b graf. prikazi (djelomice u bojama) ;
|c 31 cm +
|e 1 optički disk (CD-R).
|
500 |
|
|
|a Bilješke uz tekst.
|
502 |
|
|
|a Doktorska disertacija--Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet, 2021.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 166-198, 229-231 i uz tekst.
|
504 |
|
|
|a Sažetak.
|
650 |
|
7 |
|a Kombinirano učenje
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Engleski jezik
|x Nastava i učenje
|x Visoka učilišta
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Engleski jezik
|x Leksik
|x Nastava i učenje
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Usvajanje drugog jezika
|x Tehnološke inovacije
|v Disertacije
|2 nskps
|
650 |
|
7 |
|a Elektroničko učenje
|v Disertacije
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Hampel, Regine
|4 ths
|
700 |
1 |
|
|a Medved Krajnović, Marta
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Filozofski fakultet (Zagreb)
|4 dgg
|
998 |
|
|
|m kpoo2201
|c asto2201
|m vhop2202
|
856 |
4 |
1 |
|u https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:131:134943
|